London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anne Siemons - WaarBenJij.nu London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anne Siemons - WaarBenJij.nu

London

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo mijn reis is begonnen! Ik zit nu op de luchthaven van London te wachten.. 4 uur! Gelukkig heb ik even wifi om hier wat te kunnen schrijven over de eerste vlucht!

Het afscheid was toch best moeilijk, had met mezelf afgesproken niet te huilen, maar al gauw rolden de tranen over mijn wangen. En daar ging ik dan met mijn rode huil hoofd door de paspoort controle.. Nog zwaaiend naar mijn lieve vriendinnetjes, mijn lieve vriendje en papa en Iris. Toen was ik er doorheen, nu moest ik het alleen doen.. Wat ik gelijk lastig vond is dat ik niet kon praten met iemand (kan wel in mezelf praten maar dan lijk ik misschien een gestoorde ;)). Ik ging richting de gate lopen. Toen ik aan kw bij de gate vertelde ze me dat ik verkeerd zat en 20 Gates verder moest zijn, maar ik moest snel zijn want ze gingen zo al boarden! Ik was net bekomen van mijn rode huil gezicht en moest dus gaan rennen.. Pfoe wat had ik een zware handbagage! Hijgend kom ik aan bij een best lege gate.. Ik ging zitten en na 10 min begint het me te dagen dat ik misschien weer verkeerd zit. Toch ging ik het even na vragen en ja hoor zat verkeerd, 2 gates ernaast.. Ik kon door al dit getreuzel van mij gelukkig wel gelijk in het vliegtuig stappen!

Heel het vliegtuig zat vol met zakenmannen. Ik was een van de enige vrouwen en de andere vrouwen die er waren hadden mantelpakjes aan, dus met mijn trainingspakkie viel ik er flik buiten.. Haha! Ik ging maar slapen terwijl de rest van het vliegtuig hun stropdassen af deden en hun laptops aan!

Al snel was ik in London.. En daar zit ik nu.. Te wachten!

  • 28 Januari 2014 - 20:14

    Arjan Pijnenburg:

    Meteen jouw belevingen volgen haha, we dachten al dat jij zoiets zou doen :P. Succes met je vlugt liefje, kusje!

  • 28 Januari 2014 - 20:23

    Amber Roelen :

    Haha heerlijk geschreven mopsie!! Vooral zo blijven doen, dan zie ik het echt voor me en kan ik het meebeleven =) fijne vlucht naar Australië hopelijk hebben ze veel leuke films en kan je lekker slapen zodat de reis zo over is e. Dat je in heg prachtige Australië bent xxx much love

  • 28 Januari 2014 - 20:23

    Amber Roelen :

    Haha heerlijk geschreven mopsie!! Vooral zo blijven doen, dan zie ik het echt voor me en kan ik het meebeleven =) fijne vlucht naar Australië hopelijk hebben ze veel leuke films en kan je lekker slapen zodat de reis zo over is e. Dat je in heg prachtige Australië bent xxx much love

  • 28 Januari 2014 - 20:23

    Amber Roelen :

    Haha heerlijk geschreven mopsie!! Vooral zo blijven doen, dan zie ik het echt voor me en kan ik het meebeleven =) fijne vlucht naar Australië hopelijk hebben ze veel leuke films en kan je lekker slapen zodat de reis zo over is e. Dat je in heg prachtige Australië bent xxx much love

  • 29 Januari 2014 - 09:25

    Iris:

    Super om je zo te kunnen volgen Anne. In dat vliegtuig naar Londen hoefde jij je stropdas niet uit te trekken, weet zeker dat jij de meest comfortabele kleding had. Konden ze jaloers op zijn. Viel het wachten mee of tegen? En hoe lang moest je in Dubai wachten? Kijk uit naar je volgende verslag. Xx

  • 29 Januari 2014 - 16:03

    Mams:

    Lieverd, kijk er naar uit om al jouw avonturen te lezen. Hoop dat je een super stage hebt en heel veel leert, maar vergeet ook niet om plezier te hebben. Ach daar hoef ik mij geen zorgen over te maken :) jij vindt altijd wel de weg naar de feestjes :) vanavond land je en ik hoop dat het gastgezin leuk is. Lieverd ik mis je en hou super veel van je, maar dat weet je wel ! Dikke, dikke xxxx mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor een half jaar naar Australie voor mijn stage. Ik verblijf in een gastgezin dichtbij Melbourne. Ik zal hier mijn belevingen en avonturen op schrijven zodat iedereen in Nederland op de hoogte kan blijven :)!

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 13904

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Australie

Landen bezocht: