Met maanlicht op het strand - Reisverslag uit Frankston, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu Met maanlicht op het strand - Reisverslag uit Frankston, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu

Met maanlicht op het strand

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 Februari 2014 | Australië, Frankston

Gisteren, 8 februari, ben ik de dag begonnen met ''hard''lopen. Ik heb vrijdag goede hardloopschoenen gekocht, ook voor het werk is dat veel fijner lopen! En ik ben nu heel gedreven om elke dag te gaan lopen 's avonds. Want zoals gisteren ga ik niet meer lopen.. ZO HEET! Was gewoon niet te doen, dus het worden avondwandelingen. Vrijdag was ik al begonnen met Gaby om te gaan wandelen. We zijn ongeveer 1,5 uur weg geweest! Ook kwamen we langs een mooie hindoe tempel. Toen we wat verder liepen waren ook er veel Indische winkeltjes nog open en er kwam van die Indische muziek! Zag er super leuk uit!

Maar goed, na mijn mislukte poging tot ''hard''lopen ben ik toch maar naar huis gegaan. Gaby kwam terug van werk en we gingen ons klaarmaken om naar het strand te gaan. Het was echt te heet dus we hebben toch maar gewacht.

We gingen rond half 4/4 uur richting Frankston met de bus en zoals de andere keren was het weer gratis (gierige Nederlander dat ik ben haha). Gaby wist van een leuke pub waar we wat konden gaan drinken. Het was een stukje lopen, maar oh zo heet.. Je werd er gewoon boos van! We gingen wat drinken bij Daveys. Na de lekkere koude biertjes hebben we een flinke burger besteld!

De biertjes zijn hier heel duur, soms wel 10 dollar! Ook ging de pub over naar een club en mochten we er niet meer zitten, omdat we slippers aan hadden. Naast de pub/club was een nachtwinkel en hebben we wat te drinken gekocht en zijn we naar het strand gelopen!

Het was heerlijk buiten. Ik heb echt genoten en voelde me echt heel vrij! Zo lekker op het strand, waar nog veel mensen zaten net als ons. Het maanlicht dat zo fel was dat je alles goed kon zien! Ook begonnen er twee mensen voor ons aan het water te nacht vissen! Ik ben ook nog even met mijn voeten de zee in gegaan. Het water was ook gewoon nog lekker! Ook als je je voeten onder het zand stak voelde je nog de warmte van die dag!

We waren rond half 1/1 uur thuis en ik ben gaan slapen! Vandaag ga ik verslagen schrijven en rustig aan doen. Het is vandaag DANGEROUS weer! Het is bloed heet en waait heel hard, dus grote kansen op snelle branden! Ik blijf dus lekker binnen. Vanavond ga ik wel weer wandelen/hardlopen natuurlijk!

  • 09 Februari 2014 - 09:33

    Amber:

    Mopsie wat ben je goed bezig! Lekker aan het oefenen voor het hardlopen en vooral veel leuke dingen blijven doen en plannen! En je kan het zeker stoppen met roken, you go girl! Tot op whatsapp haha xxxxxxx

  • 09 Februari 2014 - 12:19

    Mam:

    Lievie, fijn dat je zo geniet ! Ik las dat het weer zo extreem is. Blijf dus idd maar binen. Hvj vind het helemaal TOP voor jou dat je daar nu stage loopt ! Mis je natuurlijk wel........succes met trainen :) en veel plezier op het werk. Hoop dat het leerzaam is. Dikke xxxx mamsie

  • 10 Februari 2014 - 23:19

    J-aroen:

    Sooo mooie verhalen Anne ik merk t alweer Anne is aan t genieten van The Good life hahaha geniet ervan x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor een half jaar naar Australie voor mijn stage. Ik verblijf in een gastgezin dichtbij Melbourne. Ik zal hier mijn belevingen en avonturen op schrijven zodat iedereen in Nederland op de hoogte kan blijven :)!

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 13912

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Australie

Landen bezocht: