Appeltaart - Reisverslag uit Carrum Downs, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu Appeltaart - Reisverslag uit Carrum Downs, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu

Appeltaart

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Februari 2014 | Australië, Carrum Downs

Ik ben deze week begonnen met de andere afdeling van Dutchcare. Vorige week heb ik dan stagegelopen op Delftsplein (Ze geven hier leuke namen aan de afdelingen) en deze week zit ik op de afdeling Van Gogh. Voel me wel weer thuis, omdat Van Gogh natuurlijk geboren is in Zundert haha! No just joking.

Op stage gaat alles goed. Ben nu steeds meer bezig met de new residents en het proces daarom heen. Dus ga gelukkig meer de diepgang ik die ik wilde.

Ook had Gaby laatst een mix voor appeltaart gehaald in het Nederlandse winkeltje! We gingen deze gisteren maken. Hij was heel lekker geworden en al onze liefde zat in die taart! We waren toen met 7 thuis bij Ingrid (ook bezoek), dus de taart was ook weer gelijk op! Iedereen vond hem lekker, ook al was hij wat aangebrand!

Op dit moment is er dichtbij een brand. Het is Risk Weather. En dat houdt in dat het heet is en veel wind. Ik zie de rook nu en het ruikt alsof ik naast een kampvuur zit. Ik moest mijn belangrijke spullen en paspoort enzo alvast klaarleggen/inpakken, zodat we gelijk konden zodra we fire alarm kregen. Klinkt allemaal vast erger dan het is! Maar lijkt me wel spannend!

Ze hebben hier trouwens een soort van Techno of Dubstep vogels. Ik probeer er achter te komen hoe ze heten, maar niemand weet het. Ik noem ze zo, want ze maken een soort Dubstep muziek. Zet een beat eronder en je hebt een liedje.

Morgen trekt ook Iris bij ons in! Nog een backpacker die tijdelijk gaat werken op Dutchcare! Super gezellig vrouwen huis nu haha!

OHJA! Ik heb ook een fiets gekregen van Dutchcare! Moet dan wel een helm op, maar ik kan lekker rond cruisen op mijn bike haha!

Ik hou jullie op de hoogte van de brand! En als ik de naam van de Techno vogel weet laat ik het jullie weten! Ohja en ik moet echt meer foto's gaan maken, maar werk nu vooral veel en daarbuiten schrijf ik verslagen of ga ik naar het strand. Nog niet veel spannends gezien om foto's te maken!

xx

  • 12 Februari 2014 - 10:12

    Jan:

    Hoj anne
    Ik lees dat je het super naar je zin hebt,
    Allemaal leuke verhalen en in ieder verhaal,
    Maak je wel iets mee nog veel plezier.
    Groetjes jan

  • 12 Februari 2014 - 18:34

    Mam:

    Lieverd, zag het op het journaal van die branden. Hoop dat het niet bij jullie in de buurt komt ! Misschien kun je foto maken van die vogel of het geluid op video zetten. Je maakt mij wel nieuwsgierig. Wij kijken hier ondertussen naar de Olympische Spelen en ons kleine landje doet het super goed ! Schattige, ik hou van jou ! Hoop dat het een leerzame stage wordt en dat je veel plezier hebt ! Dikke xx mamsie

  • 14 Februari 2014 - 08:05

    Ine Van Wijlen:

    Dag Anne,
    Genoten van jouw verhalen. Het is duidelijk dat je het enorm goed naar jouw zin hebt.
    Gniet van alles wat op jouw pad komt en wat ik er tot nu toe van lees gaat dat zeker lukken. Ik blijf je volgen en je weet het he, als je me nodig hebt dan weet je mij te vinden.
    Maak er een mooie tijd van.
    Heel veel groetjes, Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor een half jaar naar Australie voor mijn stage. Ik verblijf in een gastgezin dichtbij Melbourne. Ik zal hier mijn belevingen en avonturen op schrijven zodat iedereen in Nederland op de hoogte kan blijven :)!

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 13905

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Australie

Landen bezocht: