Nog 5 dagen! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Anne Siemons - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Anne Siemons - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Januari 2014 | Nederland, Eindhoven

Over 5 dagen begint mijn avontuur! Ik ga voor een half jaar stage lopen in Australie. Helemaal in m'n eentje naar de andere kant van de wereld, waar het nu ontzettend heet is. Morgen vertrek ik officieel uit mijn appartementje in Eindhoven. Dan komt het helemaal dicht bij! Mijn koffer is al ingepakt, alleen hij kan niet meer dicht.. Dus dat wordt keuzes maken..

Ik ga hier mijn avonturen op schrijven, zodat iedereen in Nederland een beetje met me mee kan genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor een half jaar naar Australie voor mijn stage. Ik verblijf in een gastgezin dichtbij Melbourne. Ik zal hier mijn belevingen en avonturen op schrijven zodat iedereen in Nederland op de hoogte kan blijven :)!

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 13923

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Australie

Landen bezocht: