Eindelijk de zee in! - Reisverslag uit Seaford, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu Eindelijk de zee in! - Reisverslag uit Seaford, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu

Eindelijk de zee in!

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Februari 2014 | Australië, Seaford

Even een kort verslagje over mijn eerste strand bezoek! Gaby kwam me ophalen en we gingen lopend naar de bus. En het was echt bloedheet! De bus is hier voor mij gratis. Ik heb geen Australische OV kaart, dus moet ik cash betalen voor een kaartje. Maar de meeste buschauffeurs hebben geen wisselgeld dus zeggen ze dat je gratis mee mag! Daarna moesten we nog een klein stukje lopen en waren we op het strand!

Spulletjes neergelegd en daar ging ik richting de zee! Haha het voelde als een heel speciaal moment, maar als ik nu terug denk valt dat wel mee! De zee was heerlijk en we hebben een paar uur doorgebracht op het strand en in de zee!

Daarna ging ik in mijn eentje terug van Gaby woont echt bijna op het strand. Maar ik had een bus stop te vroeg of te laat dus ik moest een stukje lopen. Nou ik had navigatie op mijn Australische telefoon, maar ik loop gewoon er tegen in, dus heb er drie kwartier langer overgedaan om thuis te komen! En was deels wat verbrand!

Morgen begint mijn stage! Dan zal ik wel minder tijd hebben om hier te schrijven! SPANNEND!

  • 02 Februari 2014 - 11:47

    Mamsie:

    Lievie, heerlijk zo in de zee. Je ziet er echt blij uit op de foto. Morgen heel veel succes. Ik heb er alle vertrouwen in ! Denk dat de oudjes dol op jullie zullen zijn. Logisch je bent een prachtmeid ! xx Mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor een half jaar naar Australie voor mijn stage. Ik verblijf in een gastgezin dichtbij Melbourne. Ik zal hier mijn belevingen en avonturen op schrijven zodat iedereen in Nederland op de hoogte kan blijven :)!

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 13927

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Australie

Landen bezocht: