De dagen vliegen voorbij! - Reisverslag uit Carrum Downs, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu De dagen vliegen voorbij! - Reisverslag uit Carrum Downs, Australië van Anne Siemons - WaarBenJij.nu

De dagen vliegen voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Februari 2014 | Australië, Carrum Downs

Ik heb nu al een aantal dagen gewerkt op Dutchcare en de dagen vliegen voorbij! Het werk is heel leuk en ik blijf bezig! Ik wil me graag gaan bezig houden met de zorgplannen en met het proces van nieuwe bewoners! Dit lijkt me interessant!

Unfortunately, I'm sick today. En er is een protocol dat ik dan niet op werk mag komen voor 48 uur. Dus ik zit nu thuis bij Ingrid. Vind het jammer, want ik vind het leuk op werk. Vooral het Engels/Nederlands is leuk!

Verder heb ik me ingeschreven samen met Anneloes en Peter (studenten die nog komen een stadje verder) voor The Color Run! Jaa, ik ga hardlopen haha! 5K, moet wel lukken!

Daarnaast heb ik me ook ingeschreven voor een scouba diving course. In maart heb ik een weekend les + e-learning en als ik het haal heb ik mijn bewijs dat ik kan duiken! En deze geld over heel de wereld.

Ohja! Voor de mensen die ik mijn adres heb gegeven, klein spellings foutje! Dus als je mijn goede adres wilt, even een berichtje sturen!

Mijn agenda begint steeds voller te raken met leuke dingen! En heb het druk met werk! Dus zal minder verslagen schrijven!

(En ben aan mijn laatste pakje sigaretten begonnen.. I CAN DO IT!!)

  • 06 Februari 2014 - 09:30

    Mam:

    Lievie, leuk, leuk !!! En wat een goede voornemens : hardlopen en stoppen met roken ! Succes ! Top dat je gaat leren duiken. Je weet dat het ooit onze droom was om samen vissen te gaan kijken :) beterschap lievie ! Hvj xxxxxxx mamsie

  • 08 Februari 2014 - 15:31

    Jeanne:

    Hey Anne,
    Klinkt allemaal heel erg goed daar! Fijn dat je stage ook goed bevalt:D
    Gaaf dat je gaat leren duiken!! Heel erg veel plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor een half jaar naar Australie voor mijn stage. Ik verblijf in een gastgezin dichtbij Melbourne. Ik zal hier mijn belevingen en avonturen op schrijven zodat iedereen in Nederland op de hoogte kan blijven :)!

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 13925

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Australie

Landen bezocht: